شرکت حسابداری در میرداماد و شمال تهران

 

 

شرکت حسابداری تراز محاسب ارائه دهنده خدمات حسابداری در میرداماد با سالها تجربه درخشان در زمینه حسابداری ، حسابرسی ، مالیاتی و دارا بودن حسابداران و مشاوران ماهر توانسته یک سیستم مالی مطلوب جهت شرکت ها و موسسات را فراهم سازد.

در دنیای حاضری که هستیم ارتباطات اقتصادی شکل جدیدی پیدا کرده است. تغییرات مالی شرکت ها ، مجموعه ها  و افراد بر هم مؤثر است و طی زمان های کوتاه این فعالیت ها مشکل تر می شود همین علت سبب آن شد که حسابداری نقش به سزایی پیدا کند و نیاز موسسات ، شرکت ها و… به اطلاعات صحیح و به موقع جهت به کارگیری تصمیم مدیران بسیار با اهمیت است .در این راستا برون سپاری مالی ( حسابداری ) به عنوان تصمیمی مهم و راهبردی است و از مزایای این کار می توان به چند مورد اشاره کرد .

۱-هزینه کمتر

۲-افزایش سطح خدمات

۳-ارائه گزارشات منظم

خدمات مالیاتی در میرداماد از مهم ترین فعالان و شرکت ها در حوزه های ارائه خدمات مالیاتی و مشاوره مالی می باشد که در جهت رفع موانع و مشکلات مالیاتی مطابق با آخرین قوانین روز کشور تلاش میکند.

شرکت حسابداری ارائه دهنده خدمات مالیاتی با تلاش های پی در پی خواستار بهترین خدمات حسابداری ، حسابرسی ، مالیاتی به متقاضیان  خود اعم از واحدهای کوچک و بزرگ می باشد.

مشاوره مالیاتی در میرداماد با داشتن تسلط کافی بر موسسه توان  اعزام  نیروی مالی اعم از  مدیر مالی ، رئیس حسابدار ، حسابدار و کمک حسابدار و حسابرس را برخوردار می باشد.

مشاور مالیاتی در میرداماد با داشتن افراد متخصص در شرکت حسابداری میرداماد جز تخصصی ترین شرکت ها به شمار می آید که می تواند به برخی از خدمات خود اشاره کند :

۱-خدمات حسابداری

۲-تهیه لوایح مالیاتی جهت ارائه در هیئت های حل اختلاف

۳-تنظیم و ارسال اظهارنامه عملکرد

۴-تنظیم و ارسال معاملات فصلی

۵-تهیه تراز آزمایشی

۶-اعزام حسابدار(پاره وقت و دائم) در میرداماد

۷-نصب و راه اندازی نرم افزار مالی

۸-مشاوره مالیاتی

9-خدمات مالیاتی از جمله کاهش جرائم مالیاتی

10-در کنار این فعالیت ها شرکت حسابداری میرداماد به کارهای ثبتی هم تخصص دارد ازجمله ثبت شرکت ، ثبت برند ، کد اقتصادی و…..